Kas ir jāzina par preču salīdzināšanas portāliem?

Agregators ir datorprogramma, kas apkopo konkrētu informāciju no dažādiem avotiem vienā vietā. Preču katalogos apkopotie portāli apkopo informāciju par precēm un pakalpojumiem no dažādiem tiešsaistes veikaliem un ļauj lietotājiem izvēlēties un salīdzināt preces. Katalogu kopējie katalogi nepārdeva pašas preces, bet iegūst informāciju no tiešsaistes veikaliem, kas tos pārdod.

Kopējo portālu produktu salīdzināšanas portāli vai katalogi ir populāri patērētāju vidū, jo tie ietaupa laiku un naudu. Šīs vietnes ietaupa laiku, nekavējoties parādot cenas, ko piedāvā vairāki tiešsaistes veikali konkrētam produktam, un nav nepieciešams tos meklēt katrā veikalā atsevišķi. Šie portāli ietaupa patērētāju naudu, jo viņi dažādās tiešsaistes veikalos organizē konkrētā produkta cenu augošā secībā, tādējādi ļaujot viņiem atrast vislētāko piedāvājumu.

Šie portāli ietver katalogu un tematisko filiāļu nodevu sarakstu, kā arī bezmaksas saraksta un informācijas portālu kombināciju. Apkopošanas portāli var būt bezmaksas un maksas, taču informācija par tiešsaistes veikaliem un to produktiem tiek publicēta visās vietnēs.

Katalogu apvienoto portālu biznesa modelis ir vienkāršs, taču tas ir izdevīgs gan tiešsaistes veikaliem, gan portāliem. Interneta veikali maksā noteiktu komisiju katram portāla lietotāja lietotājam, noklikšķinot uz produkta, ko tie piedāvā. Cits ienākumu avots apkopoto katalogu katalogiem ir apmaksātas reklāmas vietas pārdošana. Bieži vien, lai palielinātu peļņu, portāli maksā par klikšķiem un piedāvā iespēju izvietot apmaksātās reklāmas.

Pakalpojumi, ko piedāvā katalogi, apkopojot katalogus

Pasaulē populārākie kataloģizācijas kopējie portāli piedāvā savus pakalpojumus par maksu. Arī populārākais portāls Latvijā, salidzini.lv piedāvā savus pakalpojumus par samaksu, taču, tā kā šī nozare ir Latvijas attīstības stadijā, vairāki interneta veikalu preču kataloga katalogu katalogi piedāvā preces bez maksas ievietot mājas lapās. , piemēram, kurpirkt.lv, gudriem.lv un csv. lv Attiecībā uz tiešsaistes veikaliem šī ir iespēja iegūt papildu reklāmu un piesaistīt klientus bez būtiskām investīcijām.

Portāli, kas piedāvā bez maksas ievietot preces savā tīmekļa vietnē, nopelnīt naudu ar citiem rīkiem. Papildus preču izvietošanai tiek piedāvāti arī citi maksas pakalpojumi: izceļ un reklāmas baneri.

Preču izvietošana portālā

Galvenais preču katalogu agregācijas portālu piedāvātais pakalpojums ir preču ievietošana portāla datu bāzē. Lai interneta veikals tiktu pievienots preču katalogu apvienošanai portāla datu bāzei, ir jāizpilda šādi priekšnosacījumi:

  • iespēja preces iegādāties tiešsaistē;
  • preču cenas norādītas eiro un ar PVN;
  • skaidri un pilnīgi aprakstīts piegādes process un tā izmaksas;
  • preces un piegādes cenas ir reālas un bez papildus piemaksām;
  • norādītas preces apmaksas iespējas un preces apmaksas kārtība;
  • sadaļām, kategorijām un preču nosaukumiem jābūt latviešu valodā;
  • veikala lapā izvietots agregācijas portāla baneris;
  • izveidots kataloga eksporta neizdodas XML formātā;
  • ja XML failā norādīts preču daudzums noliktavā, tad tam jābūt norādītam arī uz preces apraksta lapā;
  • XML failā viena prece norādīta tikai vienreiz;
  • XML failā norādītas tikai preces, kuru piegādes termiņi nav ilgāk par 30 dienām.

Par piemēru ir ņemts Latvijas apmeklētākais preču katalogu agregācijas portāls salidzini.lv, bet pēc šī principa darbojas arī citi portāli.

Izcelti priekšmeti

Viens no apmaksāto reklāmu rīku vislabāk pārdotajiem produktiem produktu katalogu apvienošanas katalogā. Šis apmaksātais rīks ļauj tiešsaistes veikaliem rādīt savus produktus pirmajās vietās meklēšanas rezultātos, lai gan tas ir dārgāks nekā citi. Parasti preces tiek sakārtotas pēc cenas. Tādā veidā veikalos, kuru preces ir dārgākas par citu veikalu piedāvātajām precēm, ir iespēja koncentrēties uz savu produktu.

Attēls rāda meklēšanas rezultātus “apple iphone 5 white”. Pirms faktiskajiem meklēšanas rezultātiem ir divas izceltas reklāmas, no kurām viena reklamē elektrisko tējkannu un otru Apple iPhone 5 maks. Elektriskā tējkanna nav saistīta ar mobilajiem telefoniem, tāpēc šīs reklāmas atdeve varētu būt diezgan maza. Savukārt tālruņa kase, kas ir saistīta ar jūsu meklēto produktu, var būt efektīva.

Reklāmas baneri par apkopošanas vietnēm

Reklāmas baneri ir interneta mārketinga rīks, kas ļauj uzņēmumiem reklamēt savus produktus, pakalpojumus, reklāmas un īpašus piedāvājumus lielai patērētāju auditorijai. Atšķirībā no iezīmēm reklāmu baneru izvietošana ir bieži izmantots mārketinga rīks daudzās populārās vietnēs, emuāros un citās vietnēs. Veikali var izvietot reklāmas materiālus vietnēs dažādās vietās, piemēram, lapas augšdaļā lapas malā lapas apakšdaļā, un ir vairāk sarežģītu risinājumu, piemēram, uznirstošie logi un slīdrādes (sk. 2.1.3. attēlu).

Apkopojot portālus preču katalogiem, šis maksas pakalpojums nodrošina papildu ieņēmumus, jo šī pakalpojuma cenas ir augstas salīdzinājumā ar citiem piedāvātajiem pakalpojumiem. Preču katalogus apkopojošus portālus apmeklē patērētāji, kuri ir ieinteresēti iepirkties tiešsaistē, salīdzināt preču cenas dažādos tiešsaistes veikalos vai vienkārši apskatīt preces tiešsaistē.

Reklāmas baneru cena 1000 izstādēm populārākajā apkopojumu katalogā Latvijā ir zema, salīdzinot ar populārākajiem ziņu portāliem un lielāko Latvijas izglītības portālu e-klase.lv. Lētākais cena par 1000 eksponātiem atrodas draugiem.lv draugiem sociālajā tīklā.

Kopējo portālu kataloga ietekme uz preču izplatīšanu internetā

Preču katalogi apvienošanas portāli ir populāri interneta lietotāju vidū, kā to norāda šo lapu rinda pēc apmeklētāju skaita, piemēram, salidzini.lv ir astoņu populārāko lapu pēc apmeklējumu skaita Latvijā. Citās valstīs katalogu apvienošanas portālu katalogi ir populāri un apmeklēti.

Augsti apmeklētas vietnes ir lielisks reklāmas tīkls tiešsaistes veikaliem un reklāmdevējiem. Ievietojot reklāmas materiālus un produktu katalogus šajās vietnēs, reklāmdevējiem ir iespēja sasniegt auditoriju, kas vēlas iegādāties produktu vai izpētīt produktu cenas.

Šajos portālos piedāvātie pakalpojumi ļauj interneta veikaliem iegūt papildu reklāmu, tiešsaistes veikala apmeklētājus un palielināt preču pārdošanu internetā. Pievienojoties tiešsaistes preču kataloga katalogiem, tie parāda visus piedāvātos produktus, kā arī tiešsaistes veikala aprakstu, logotipu un veikala adresi. Ja tiešsaistes veikalā piedāvātie produkti ir lētāki nekā citi veikali, cilvēki apmeklē šo veikalu un veic pirkumu, tādējādi palielinot ieņēmumus.

Kopējo portālu katalogu izmantošana, lai palielinātu preču pārdošanu internetā, ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Saskaņā ar autora aptauju galvenie elementi, izvēloties tiešsaistes veikalu, no kura nopirkt produktu, ir produkta cena, veikalu un produktu pārskats un piegādes izmaksas.

Iepērcies ar prieku. Iepērcies ar Paula PRO.

Comments are closed.